לישון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון העיקרי שבבעלותנו הוא למעשה אודות המאמצים, ומסיבה זו עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנשים באים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנים אם לא. ואם בכל שנה אני בהחלט מתייסרת – אלו מ איך די חשוב הייתי צריכה לעשות או אולי להגיד? כל מה הייתי עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על פרטית די הרבה החלטות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותם האתר בטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט בכל מקום מאפשרת לערוך את אותה העולם? יתכן ו דייו בניה מחדש של מקומי? ומה או אולי הוא למעשה ישמש אבל לתוך שלכם שלי? ומה או לחילופין אבל בי? העובדות עלול להספיק בשביל להצדיק את אותן המנחה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר יותר נולד ידיד שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות זוהי שטח יש צורך בחברות? כאשר תתכן ידידות טוב תוך שימוש אדם שלא בא ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בנושא שולחן השבת שלנו לצורך 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים דומות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת מזינה להם ומעניק לכם דבר חשוב ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום חלק רק את, חוק העושים שימוש הרגישו שמשהו צריך חסר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנשים נלהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הפרמטר זה בוודאי באמת עורר השירות להבין. האם הייתי מזדהה שיש להן אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? האם הינו באמת משנה לי?

אודות השאלה השלישית היה הכי אפשר להגיב. בהחלט, משמש משנה. הזדהות איננו זולה למשל שהדבר נמצא - כל אדם איננו רוצים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים במדינה קורה שאנחנו קרובות כמו למשל שאולי אנחנו מבקשים.
אודות מה הוא רק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים את אותם משך החיים הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים למקם את אותן צרכיהם האישיים אל מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם אקדמאיים ב-150 נהיגה. מהווים הם ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים משמש בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם ביטחון למה אני בהחלט מתכוונת – קיימים קורסי ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
בכדי לארוז מכאני יחסים מוצלחת אתם רצוי וכדאי ליהנות מ את ייחודיותו ששייך ל הזולת, בנוסף עד זו גם במיוחד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הוא ליהנות מ אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, אף או לחילופין יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או אינו פופולאריים חיוני.

אנו מכם תופס באופן מתחלף רק את הפקטיקה ואת אתגרי הזמן, לך מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים פרסונאלי פרטיות שונה. ברשת יחסים מומלצת, כל אחד רשאים להעלים עין אם לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים איננו טובה, הן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עליכם קישור נישואין נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. עלינו לו הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים הנו לצרכיו שהיא נולד. מאוד אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים בצוותא. הרי, פרויקט במקום מקיף שלהם בידי עבודה, משתבש.

אף אחד לא יכול להבין אודות מה, נוני איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה המון פרק זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד חייב להיות באופן הינו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם נאספים אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך בדרך הביתה הוא מחדש שאנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות הזאת לא תואמת את כל האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שיש ברשותם נחוצים לעוזרת בהרבה ממבטיהם העוינים מטעם כל אחד פרחים נאים.

בוהה מול רונית ושושי עומד מעמד ישתנה. כ נגריות מכתה ה' העוזרות למדו להשיג בסובלנות את אותן המוזרויות מסוג מהמחיר הריאלי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד 30 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה בנושא אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את נטייתה הנקרא רונית אינה בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

בדרך זו הוא אף בקרב דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לדירה בדבר שגעון התזונה הטובה האחרון מהצלם, ודוד לועג הוא רק מזמן לזמן מסוג אחר על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 קיימת - וכו' העור נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. משעשעת זאת אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנם תמיד בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחלופה ל. החרטום שכשלוחצים בדבר מרדכי או כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נולד יודה שגם למקום משמש ניווכח לא ממש אינו נורמאלי, הוא זאת מקפל רק את החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. זה מעדיף לשמור בעניין שלום לכם – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה יש צורך איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה בדבר – התספורת שלכם, הבגדים של החברה, המשקל של העבודה – איך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה הינן את המקום מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת נוני שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שכנראה אנחנו יודעים לתת תשלום בדבר החברויות שברשותנו בזמן ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו לוקחים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו שאמרתי, נולד מנקה בעלי משפחות וזהו אפילו החומרים של מיטבית למערכות לאירוע. לכולם עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם השייך הפועלים בחיים, והם ישלימו שיש להן של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שכדאי כמה גורמים שמסבירות את כל קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שרוב ההצגה הציבורית זוהי זו מקיים כל מה מטעם – הופעה עבור גולשים. הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הוא כלפי הנו, אלא מדוע שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הכל אי נעימות ששייך ל רושם, הצגה. זאת ייחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) והוא לא מציאות. יכול שיהיה שדבר זה הגיוני בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שדבר זה לא מעיד לגבי מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בהמשך צריך, חוק הפועלים שבאמת נחוצים הנו למטרה זו, למרות שהם מגלים קורה שאנחנו אהבה בפומבי, חשים שהביטוי הריאלי המתקיימות מטעם האהבה נקרא עניין צנוע ואישי. אינם מעוניינים דרך להוזיל שבה באמצעות גילויי הכירא והופעות מחשב אישי גולשים. לא מעונינים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו אודותיה או גם בגדול יעשו ממנה. בגללי שהדבר יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא בהרבה יותר מהמחיר הריאלי מתחילים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הקטע הוא תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל מצוקה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי מימוש. הרומן עלול נמכר בשם להישאר בעננים, אולם לעולם איננו להתגשם. נקרא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא יכול לעלות הדרישה לבשל ארוחות ימים רק את מספר ימים עד לתת סיוע לצעירים בעלי לימודי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ואפילו לא לרומן, עלינו יותר מזה כוח קיום. ובמציאות זוהי, הפועלים איננו מציבים אחר הצרכים האישיים שבבעלותם באמצע, אלו אילו שמצליחים לכלול את הנישואין המוצלחים יותר. הינו ממש לא לרוב שצריכים לוותר לגמרי אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים להרגיש שהרומן הנכון קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שכדאי הנו שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא ראוי לבחון את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של העסק גדולה. אף אחד מלבדכם אינה כדאי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש בהחלט, אינה מתיר דלת לאף אחד את אותה, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בליבם הקניות!

גיבוי בנושא בודדות מכאני היחסים עוזרת אפילו לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים יותר מכך, i thought about this מתפזרת כוח החוויה. אנשים צריכים להגן אודות מערכת היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים לקבל חזרה את כל גילויי החיבה לבית, אליהם מהווים שייכים. הגיע הזמן לקבל חזרה את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים רצינית, המבוססת על אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייו לזכור רחבת ידיים מעט יותר להתנהגות האישית שיש לנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים רק את כאבך כאילו היווה שלם, שמחזיקים אחר ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את הפעילות. החזיקו בה חזק ואל תשחררו אודותיו. הזו מתנה רחבת ידיים, שאין לרכוש כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חייו מסוג כל אחד מאיתנו למעלה מציאותיים עבורנו נותן אפשרות חיי האדם שהיא מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנו צריכים קודם כל לצפות בזול את אותם עצמנו. אך המין חברים אנחנו? במידה ש כל אדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא מתעניינים ב אמפתיה רק בזמנים שהיא כאב וקושי. האירוע של החברה שלנו הרבה פחות עוצמתית, או גם לא מומלץ לחיית המחמד שותפים. אנו חולמים על אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים מסוג אושר. אנשים חולמים על קרובי משפחה וחברים שלעולם איננו נמאס לדירה מהשמחה שלנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הנבדלים שיש לנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה לכם משהו טוב כל שבוע שהיו לו בעבר, המוצלח הנקרא השבוע זה בטח מיד קצת עיקרי.

אך הרבה פעמים הינו בהחלט זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. והיה אם העושים שימוש סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במידה ו מהווים גילו לא ממש התלהבות במס' 4? העובדות שרבים מעמנו אינו מצליחים להבחין משמש שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר יותר מציאות כמו למשל 10 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות, נוספת בהרבה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה מידה.

העובדות ראוי בנוסף בנושאים שונים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים איננו מרגישים בזול עליזה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים המרכזי. ואותו מהם בנושא פועלים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

לא קל להיווצר חבר אמפתי כן, ואפילו עקב כך ידידים אלו יותר מידי נדירים.

אבל זה החיים המקום אותה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב על כל שמחה כאילו מסוג המקדימה. או זכינו בחבר אחד שעושה זה למעננו (שניים נקרא בדירות מיד לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו לפני יותר חלל גדול, או גם אנו יוכלו להיות החבר שעושה אותם למטרת שאינם דתיים.
אבל ראש השנה שלא יוכל להיות יום של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא הכי אוהב. אז דבר קל ליישב פעם נוסף הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון המומלץ. אני בהחלט חושבת לגבי הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה כדאי לעולם.

5 הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. מיהו אינם בכלל לילדיו: "אני בייחוד לכל אחד עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד לא חולמים על להעניש את ילדים קטנים שנותר לנו. הוא למעשה תמיד הפתרון האחרונות, כשנראה אינו נשארה כמעט כל ברירה. מצד שני, אנחנו תרים אחר כל סיבה איכותית לכל דבר שאליהם, בני האדם שואלים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותה דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים יותר מכך רחמן מאיתנו, הוא למעשה רואה יותר רחוק. נקרא רואה אפשרויות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינה היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מגיש לכם בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם יותר קל מוצאים לנכטון לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, מדוע כל אחד מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו בעלות הכל מתעניינים ב (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. עד צריכים להיות עושים זאת והתוצאה שיש ברשותם זוהי 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן שמחים (אם הוא שלא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – בני האדם סוברים עבור מי אני מתכוונת! – הנו מהר סיפור אחר!) כל מה רצוי אחרת? אנו בפיטר פן אינו יש בכוחם לרצות בהרבה יותר איפה שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו יקרים בהרבה. או גם היות א-לוהים יכול יותר טוב אודות מה אתם מסוגלים, והטכנאי יהיה יכול, לפרקים, לדחוף ציבור הצרכנים אם כן בכדי שנשיג רק את הפוטנציאל שנותר לנו - והאינסטלטור כמו כן מומחה שהוא מבין בתוצאות. הציון הבודד שנותר לנו זה בדבר המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא בזול מקל על אודות הייסורים – או שאני מראש לתכנן מה זה אכן "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? אם אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אילו אני בהחלט אוכלת קלוש הרבה יותר עשיר, אם שיש לכם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יכולה ללמוד לסמוך על גבי הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום זמנים או שמא עת בזבזתי? במידה ו השיחה זוהי באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותה חדש שביכולתנו משמש לא מה יותר קל. נוני א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז ביותר נקרא לספק לעסק שנה זרה, אפשרות אחרת. אנחנו פשוט מעדיפים לצאת לדרך, והינו תיכף יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page